חפש רק בנושא זה






הדרך הנכונה להזדקן בכושר
13/08/05
אימון גופני שוטף ואינטנסיבי הוא מתכון מוכח לדחיית תהליכי הזדקנות ואף למניעתם. אימוני כוח יומיומיים המותאמים לגילם מאפשרים לזקנים התמודדות טובה יותר עם מחלות ותופעות זקנה ועצמאות. פורסם לראשונה במגזין "דינמי" גיליון מס' 11, יוני 2005

כמו דג (קטן) במים
25/07/05
פעילות השחייה לתינוקות צוברת בשנים האחרונות יותר ויותר פופולרית בקרב הורים. למה ולמי זה טוב? מתי להתחיל? ורד אלקיים, מורה לשחיית תינוקות, מסבירה ומדגימה. פורסם במגזין "דינמי", גיליון מס' 11, יוני 2005

פילאטיס. יותר משיגעון חולף
11/06/05
שיטת פילאטיס, שפותחה באנגליה לפני יותר מ- 80 שנה, זוכה בשנים האחרונות לפריחה. מאמנים ומתאמנים מכל העולם ומכל שכבות האוכלוסייה כבר מכורים. פורסם לראשונה במגזין "דינמי", גיליון מס' 10, אפריל 2005

שריפות (קלוריות) דווקא מומלצות לקיץ
16/07/04
ריכוז אירועי הספורט העולמיים של הקיץ הזה, יחד עם החום והלחות המקומיים - מביאים את כולנו לרבוץ מול המסך באפס מעשה. התוצאה - צבירה בלתי מבוקרת של קלוריות. למולי אפשטיין יש כמה עצות מעשיות לשילוב בריא בין צפייה סבילה לגוף פעיל

העונה החמה של ספורטאי הכורסה
25/06/04
התקופה הנוכחית היא נקודת שיא בחייהם של חובבי הספורט שבינינו, שמרותקים ללוח השידורים העמוס באירועי ספורט חשובים; אבל התמזגות עם הכורסה בליווי נשנוש בלתי פוסק עלולים לגרום לתוצאות עגומות בתחום הגזרה האישית. כמה טיפים שימושיים לצליחת עונת הטלוויזיה

חוברת עבודה לחופש הגדול
12/06/04
ליגות הכדורגל והכדורסל מאחורינו, השחקנים יצאו לפגרה ורבים מהם לא עומדים בפיתויי הבטלה והשגרה על חוף הים או על שפת הבריכה. אלא שהחופשה קצרה, הקילוגרמים נוטים לעלות במהירות והגוף עלול לבגוד ביום החזרה לאימונים. מולי אפשטיין מציע תוכנית עבודה קלילה לחופשת הקיץ

צעידה כאמצעי לטיפול בדיכאון קליני
22/05/11
שימוש בפדומטר, מתן מרשמי פעילות גופנית וצעידה יומיומית בשילוב טיפול תרופתי ו/או שיחות – זאת המגמה של שירותי הבריאות האמריקאיים בטיפול בחולי דיכאון, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

ילדים שאינם פעילים, עלולים לפתח מחלות לב בעתיד
22/05/11
ילדים בריאים שאינם עוסקים בפעילות גופנית, מגבירים את הסיכון שלהם לפתח מחלת לב בעתיד – כך קובע מחקר שהתפרסם בגיליון חודש מאי ב-ActaPaediatrica, אשר בחן לראשונה קשת רחבה של גורמי סיכון, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

תורת העיסוי: השיטות, הטכניקות, המטרות. מדריך
27/08/03
עם המודעות המתגברת ליתרונות הרפואה האלטרנטיבית, נהפך העיסוי פופולרי יותר ויותר. העיסוי – מסאז' - מסייע בשחרור שרירים, בהרפיית מתחים, בשיפור זרימת הדם ובטיפול נקודתי בבעיות גופניות. הכל על שיטות העיסוי השונות, אופיין ומטרותיהן

על יתרונותיה של הריצה
14/02/11
ניהול משקל, שמירה על מסת שריר ועצם, מלחמה במחלות, הפחתת מתחים ולחצים ותחושת אופוריה – אלו רק חלק מיתרונות הפעילות שעבור רבים הצטיירה כטראומה בשלב זה או אחר בחייהם ועכשיו היא חוויה כובשת – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

  10   [11-13]

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות