חפש רק בנושא זה






ילדים שאינם פעילים, עלולים לפתח מחלות לב בעתיד
22/05/11
ילדים בריאים שאינם עוסקים בפעילות גופנית, מגבירים את הסיכון שלהם לפתח מחלת לב בעתיד – כך קובע מחקר שהתפרסם בגיליון חודש מאי ב-ActaPaediatrica, אשר בחן לראשונה קשת רחבה של גורמי סיכון, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר בווינגייט

תורת העיסוי: השיטות, הטכניקות, המטרות. מדריך
27/08/03
עם המודעות המתגברת ליתרונות הרפואה האלטרנטיבית, נהפך העיסוי פופולרי יותר ויותר. העיסוי – מסאז' - מסייע בשחרור שרירים, בהרפיית מתחים, בשיפור זרימת הדם ובטיפול נקודתי בבעיות גופניות. הכל על שיטות העיסוי השונות, אופיין ומטרותיהן

על יתרונותיה של הריצה
14/02/11
ניהול משקל, שמירה על מסת שריר ועצם, מלחמה במחלות, הפחתת מתחים ולחצים ותחושת אופוריה – אלו רק חלק מיתרונות הפעילות שעבור רבים הצטיירה כטראומה בשלב זה או אחר בחייהם ועכשיו היא חוויה כובשת – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

שיגעון הספינינג: חוויה, אופנה ממכרת וגם כושר גופני
15/08/03
את התופעה הזאת קשה להחמיץ: בכל מועדון ספורט שמכבד את עצמו ניצבים בשורה ארוכה אופניים נייחים, ועליהם מדוושים במרץ ספורטאים חובבים מכל המינים והגילים; ברקע מוזיקה וממול מדריך עם מיקרופון. קבלו את האופנה החדשה – הספינינג

מתכון למניעת סוכרת
23/01/11
"אם תקפידו לצעוד 3,000 צעדים ביום, 5 ימים בשבוע, הסיכויים שלכם לפתח סוכרת ולצבור משקל עודף ירדו באופן משמעותי", כך טוענים חוקרים מאוסטרליה במחקר שהתפרסם לאחרונה ב-British Medical Journal – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

ההיבטים הפיזיולוגיים של הפעילות בחדר הכושר
חדר הכושר המשוכלל והמאובזר היטב הוא הלהיט של שנות האלפיים. המסילות הנעות, מכשירי הכוח, המשקולות החופשיות ושאר אמצעי העזר יהפכו אותנו לשריריים, מחוטבים ומעוצבים כהלכה

מה קודם למה: אסתמה שבעקבות מאמץ גופני או השמנה?
27/12/10
עלייה של יחידה אחת ב-BMI מעלה ב-9% את ההיתכנות להופעת התקף אסתמה כתוצאה ממאמץ גופני – כך עולה ממחקר שפורסם לאחרונה בעיתון הרפואי The Physician and Sportsmedicine, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

לו"ז צפוף: הפעילות הגופנית של האנשים העסוקים
30/04/03
כולנו לכודים במרוץ המתיש של החיים, ושוכחים שצריך לפעמים לדאוג לתחזק ולשמר את הגוף שמשרת אותנו. הקפדה על פעילות גופנית סדירה ומעבר לאורח חיים בריא, שכולל תזונה נכונה ועיסוק בפעילויות מווסתות לחץ, יקנו לכם איכות חיים גבוהה ובריאות טובה

זה לא הגיל זה התרגיל
05/12/10
ליקויים בריאותיים ופגיעה ביכולת התפקוד הגופנית בגילאי 50-40, אינם תוצאה של הגיל אלא של בחירה בהרגלי חיים גרועים והימנעות מעיסוק בפעילות גופנית – כך עולה ממחקר שניתח 600,000 תוצאות של רצי מרתון, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

מנהלים אורח חיים בריא
05/04/03
"המצב" לא מקל עלינו: כולנו לחוצים, עצבניים, כולנו משלמים על כך מחיר יקר – בהרגשה רעה וגם בבריאות. אבל אפשר גם אחרת. ארגון מחדש של סדר היום והקפדה על פרטים קטנים – יסייעו לנו לווסת טוב יותר את הלחצים. אל תוותרו על פעילות גופנית, האזנה למוזיקה או יציאה לחיק הטבע

  10   [11-13]

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. במקרה הצורך, תתאפשר למידה מקוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות