יום עיון בנושא אימוני התנגדות


מסלולי לימוד מתקדמים      מאמנים      מדריכים      רפואה משלימה      בעלי חיים      השתלמויות      ניהול       ימים פתוחים       מפעלי קיץ 
יום עיון בנושא אימוני התנגדות

יום שישי 15.9.17 בבית הספר למאמנים על שם נט הולמן במכון וינגייט

בתוכנית
09:30-09:00 – התכנסות והרשמה
09:45-09:30 – דברי פתיחה
10:15-09:45ד"ר סנדרו ברטולומיי (איטליה): פריודיזציה של אימון כוח
10:45-10:15אלי סדרס: הקשר בין כוח מתפרץ ובין כוח מרבי בפלג גוף עליון

11:15-10:45 – הפסקה

11:45-11:15 – אדי קוגן: השפעת תדירות האימון על כוח והיפרטרופיה
תדירות אימונים מוגדרת כמספר האימונים במהלך השבוע. המרכיבים החשובים בבניית תכנית אימון, הם תדירות אימון, נפח ועצימות. היחסים ביניהם משפיעים על מבנה האימון. האם כדאי לאמן את כל קבוצות השריר באותו אימון או כדאי לחלק את קבוצות השרירים בין אימונים שונים? בהרצאה אתן סקירה ספרותית והמלצות יישומיות להשגת תוצאות אופטימליות לצורך שיפור מרכיבי הכוח והיפרטרופיה.

12:15-11:45 – איתי גולדפרב: זמני מנוחה והשפעות הורמונליות למטרות היפרטרופיה
ההרצאה תעסוק ביחסי הגומלין בין זמני מנוחה שונים והשפעתם על מערכת ההורמונליות וחתך רוחב השריר. זמני המנוחה בין הסטים נקבעים לרוב בהתייחס למטרות האימון. סבולת מול כוח והיפרטרופיה.  סוגיה זו נחקרת בכיוונים שונים ובהרצאה זו נדון בטיב הקשר בין זמני המנוחה והפרשת הורמוני גדילה כגון טסטוסטרון, GH, IGF-1 כתגובה אקוטית לאימון ומאמץ לבין התגובה הכרונית הצפויה. האומנם ניתן לומר כי זמן מנוחה ישפיע על הורמוני הגדילה ויחד יתרמו לעליה במסה השריר לטווח ארוך.

12:45-12:15 שרון ווסקו: האם נזק שרירי הכרחי להיפרטרופיה
מתאמנים רבים מבצעים אימוני התנגדות במטרה לעלות את מסת השריר (היפרטרופיה). האם נזק שרירי הוא חלק בלתי-נפרד ואף רצוי מתהליך להשגת היפרטרופיה שרירית או שהיא אפשרית גם ללא נזק שרירי? במסגרת הרצאה זו נציג את המנגנונים המביאים ליצירת נזק שרירי ולתיקונו ונסקור מחקרים אשר בחנו את ההיבטים השונים של הנזק השרירי והשפעתו על ההיפרטרופיה במטרה לתת מענה לשאלות שהוצגו ולאור ממצאים אלו נציג המלצות יישומיות למתאמנים ולמאמנים במטרה להביא לאימונים שיהיו בטוחים ואפקטיביים יותר.

13:15-12:45 – פאנל שאלות ותשובות

עלות: 150 ₪

ההרשמה הסתיימה!
אין הרשמה ביום ההשתלמות.