חפש רק בנושא זה






טייפר – ההיבט המנטאלי
07/02/18
אין שלב באימונים שיותר מפחיד רצים מאשר שלב החידוד (הטייפר) - מה יהיה אם אשמין, אם אפצע, אם אגיע עייף, אם מזג האוויר יהיה גרוע, אם לא אצליח לעמוד ביעד שהצבתי לעצמי? איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, מרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט מסבירה איך להתמודד עם הירידה בביטחון העצמי בתקופת הטייפר

פתאום קם אדם ומחליט שהוא רץ מרתון
03/01/18
אז זהו, החלטתם לעשות מרתון! חששתם, התלבטתם, היססתם אבל בסוף נרשמתם - עכשיו איך מתכוננים ומפיקים את המקסימום מהאתגר? ההמלצות שקיבצה עבורכם מניסיון אישי איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט

קתרין שויצר "גנבה את ההצגה" במרתון בוסטון
18/04/17
שויצר בת ה-70, האישה הראשונה שהשתתפה אי פעם במרתון בוסטון, עשתה זאת שוב לאחר 50 שנה במרתון ה-40 בקריירה שלה - מאת לבנה זיגל, M.sc ראש מדור מעבדות במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

רצים עם מוזיקה? תקשיבו לזה
20/02/17
מעדיפים לרוץ עם הפלייליסט האהוב עליכם ולהתנתק מהעולם או לרוץ לצלילי הטבע בקצב הדופק שלכם? רצים "שנהנים" מהסחת דעת חזותית או קולית במהלך הריצה, עלולים לסבול משכיחות גבוהה יותר של פציעות, כך על פי מחקר חדש – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

רצי קילומטראז' גבוה מבזבזים פחות אנרגיה
08/01/17
רצים שבאופן קבוע גומאים קילומטראז' גבוה מאופיינים בשינויים עצביים-שריריים שמשפרים את יעילות הריצה בהשוואה לעמיתיהם שרצים מרחק נמוך יותר, כך עולה ממחקר שבוצע באוניברסיטת Liverpool John Moores באנגליה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

איך נשפר ביצועים בריצה?
28/12/16
באיזו עצימות עליי להתאמן? מהי החלוקה המומלצת של עצימות במהלך שבוע אימונים? איך אוכל לדעת שאני אכן מתאמן בצורה נכונה ויעילה? צפו בניתוח של 3 מבדקי סח"ח מייצגים - מאת ברק גרשון ורותם כסלו-כהן, פיזיולוגים של המאמץ מהמרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

נעליים קלות משפרות את זמני הריצה
01/11/16
קבוצת חוקרים מהמחלקה לפיזיולוגיה אינטגרטיבית שבאוניברסיטת Colorado Boulder הראתה שאפילו כמה עשרות גרמים נוספים במשקל הנעליים יביאו לתוצאה אטית יותר בתחרות. מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט, מוסיף פרספקטיבה לרצים חובבים

מה יקרה לסגנון הריצה שלך כעבור 12 שבועות של ריצה יחפה?
26/07/16
קבוצת חוקרים מן האוניברסיטאות גרנדה ו-Jaén שבספרד הראתה כיצד ריצה יחפה, כאשר היא מבוצעת נכון, משנה באופן משמעותי את דפוס המפגש של כף הרגל עם הקרקע ואת הסיכון לפציעות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

ריצה משפרת את הזיכרון ואת יכולת הלמידה
05/07/16
במחקר שבוצע על עכברי מעבדה ופורסם במגזין Cell Metabolism, נמצא שריצה מעלה את ריכוזו של החלבון Cathepsin B, שמעודד צמיחת תאים במוח ומשפר ביצועים במשימות מבוססות זיכרון – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

סגנון ריצה ופציעות
10/05/16
האם רצים נוטים להיפצע פחות כאשר הם מחליפים את נעלי הריצה היקרות שלהם בריצה יחפה או בריצה עם נעליים מינימליסטיות? על דפוסי ריצה ותרומתם לפציעות והצעה לרצים לחזור למושגי היסוד באימון לפני שמנסים לשפר תוצאות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

 

הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: שיא ישראל ליעקב טומרקין במשחה ה-100 מ' מ.א בתוצאה 52:31 שניות

טריאתלון אילת: רועי זוארץ ואנטונינה רזניקוב, אלופי ישראל בטריאתלון במרחק האולימפי. הגר כהן כליף במקום השני

אביב לוי, חניכת אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, אלופת ישראל בטריאתלון לנוער (גילאי 19-16). איתמר לבנון סיים במקום השלישי

שיא ישראל חדש ליעקב טומרקין במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 1:53:57 דקות, באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

שיא ישראל ושיא מסלול ללונה צ'צטאי סלפטר שניצחה את אליפות ישראל בחצי מרתון המעיינות בתוצאה 1:10:05 שעות. מארו טפרי אלוף ישראל בחצי מרתון בתוצאה 1:03:09 שעות

שיא נוער לאנסטסיה גוברנקו במשחה ה-100 מ' מ.א בתוצאה 1:00:37 דקות, באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו