חפש רק בנושא זה






העמסת פחמימות למרתון – שתי גישות
25/02/16
המלצות תזונה למשתתפי המרתון צעד אחר צעד: גישות העמסה, יתרונות וחסרונות, כמה לשתות, מה לאכול שבוע לפני, יום לפני, בבוקר המרתון, במהלך הריצה ולאחר מכן להתאוששות – מאת עינב גרוסמן, דיאטנית קלינית וספורט, ראש תחום תזונה בביה"ס למאמנים ולמדריכים, מכון וינגייט

קצב התאוששות מאולטרה-מרתון
24/02/16
כאבי שרירים, עייפות ושינויים ביכולת בזמני הריצה – מה פרק הזמן שהם חולפים לאחר מרוץ אולטרה? עדות מחקרית וטיפים להפחתת הנזק ולסיוע בתהליכי השיקום של המערכות הפיזיולוגיות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

למקומות, אחורה, רוץ!
25/01/16
תומס דולד, האתלט הגרמני שמחזיק בלא פחות מ-8 שיאי עולם בריצה לאחור! ינסה לשבור ביולי הקרוב גם את השיא היחיד שאיננו מחזיק בו, ל-5,000 מ'. טיפים לאימון, שיאים, מניעת פציעות והמלצות למי שרץ עם הפנים קדימה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט

פחמימות ולא שומנים – לשיפור ההישגים בריצת חצי מרתון
21/12/15
העובדה שכמות מאגרי השומן בגוף גדולה משמעותית מזו של מאגרי הפחמימות, לא תורמת לביצועי סבולת עצימים. ככל שעצימות הפעילות גבוהה יותר, השרירים מתבססים בעיקר על פחמימות כמקור עיקרי לאנרגיה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

כאבים בצד במהלך ריצה – ההיבט התזונתי
03/12/15
נראה שכמעט כל אחד מאתנו חווה את התופעה המרגיזה הזו! על מהות הכאב, ההסברים האפשריים להיווצרותו והמלצות כיצד למנוע אותו באמצעות תזונה, נוזלים, מתיחות, חיזוק הליבה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

הליכה בקצב משתנה "שורפת" יותר קלוריות
19/10/15
איך עושים את זה? פשוט עשו דברים מוזרים: לכו עם תרמיל גב, אחזו משקולות יד, לכו זמן מה, עצרו ושוב התחילו ללכת וחזרו על כך פעמים רבות, לכו בעקלתון ולא רק על מסלול ישר. ממצאי המחקר וההתאמות לעולם הריצה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

רצים על מלח
24/03/15
חוקרים מספרד בדקו לאחרונה את ההשפעה של כמוסות מלח על ביצועיהם של ספורטאים בתחרות חצי איש ברזל – התוצאות חד משמעיות: ספורטאים שהשתמשו בתוסף, סיימו את התחרות 26 דק' מהר יותר בהשוואה לעמיתיהם שהתבססו על משקאות אנרגיה בלבד – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט

שוב חוזר הניגון – נפגעים במרתון ת"א 2015
02/03/15
הארגון היה מתוקתק, הפיד בפייסבוק התמלא בתמונות של רצים נרגשים ואפילו נרשמה הצעת נישואין אחת על קו הסיום. אולם השורה הסטטיסטית אינה מלבבת – מצבת נפגעים גדולה, ביניהם כמה שנזקקו להחייאה. מולי אפשטיין, פיזיולוג ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט, מסביר איך למרות כל הוועדות, התקנות והכוונות הטובות מצבנו בכי רע, בעיקר במרתון ת"א

מה לאכול שעה לפני המרתון?
24/02/15
האם לאכול פחמימות בשעה שלפני המאמץ הגדול, מה ההשלכות האפשריות של ירידה גדולה בריכוז הגלוקוז בדם עם תחילת המרוץ והמלצות של עשה ואל תעשה מבחינה תזונתית בערב ובבוקר המרוץ – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג, ועינב גרוסמן, תזונאית ספורט קלינית, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט

משחקי שליטה – ריצה בקצב הסף (חומצת החלב)
19/02/15
מה הם אימוני סף? כיצד ומתי? אימונים לשיפור מהירות הריצה בסף נחשבים כאימונים מתקדמים ואין להשתמש בהם בצעדיו הראשונים של הרץ המתחיל. על השיטות לאבחון הסף שלך ועל טכניקות לשיפור מהירות דרך ריצת סף – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר במכון וינגייט

   

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט