חפש רק בנושא זה






קצב הריצה – בחירה או כורח?
24/12/12
מה הם הנתונים הפיזיולוגיים והפסיכולוגיים שעלינו להתחשב בהם בבואנו לקבוע את אסטרטגיית הריצה ואת קצב המטרה ואיך ניתן להרחיב באמצעות אימון נכון את רצועת האפשרויות שלנו – מאת רותם כסלו-כהן ומולי אפשטיין, פיזיולוגים של המאמץ ויועצים במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

רצים בשביל הבריאות?
04/12/12
ההיגיון שמנחה את ציבור הרצים למרחקים ארוכים הוא שאם הפעילות האירובית אכן מיטיבה עם הבריאות, מדוע לא לעשות אותה יותר? מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט, קיבץ עבורכם מספר מאמרים שבודקים האם יש היגיון ב"שיגעון המרתון"

נעל ריצה חכמה
05/11/12
בימים אלה שוקדים על פיתוחה של נעל ריצה חדשנית המכילה חיישן שיאפשר לבקר את תהליך האימון ולהתריע על ליקויים ביומכניים שעלולים להוביל לפציעה – איך הגדג'ט אמור לעבוד ופיתוחים חדשניים לענפי ספורט נוספים, מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט

רצים בריאים בני 50+ יכולים לרוץ מרתון בבטחה
09/09/12
מחקר חדש הראה שרצי מרתון בני +50 חווים את השפעת המרוץ על שריר הלב בדיוק כמו עמיתיהם הצעירים בני ה-40-18. מרגיע? כן, אבל! מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט, מוסיף כמה תובנות חשובות לגבי דור "המרתון בום"

בעזרת הרוח – כמה עוד ניתן לקזז משיא העולם ב-100 מטר?
21/08/12
איך יוכל יוסיין בולט לעשות את הבלתי ייאמן ולשפר את שיא העולם ב-100מטר? קבוצת חוקרים מניו זילנד, בדקה את השפעתם של פרמטרים כגון תנאי גובה, רמת התחרות ורוח גבית מרבית, על מהירות הריצה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

פיתוחים טכנולוגיים בנעלי הריצה – הקולקציה החדשה
23/07/12
נעל שמחקה מבנה של כדור גולף עם דפוס הגומות הייחודי, עשויה לשפר את הביצועים הספורטיביים, כך עולה ממחקר שנערך על ידי מדעני ספורט באנגליה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

רצים לחיים ארוכים
06/05/12
עכשיו זה רשמי – מחקר שנערך בדנמרק מצא שריצה על בסיס קבוע מאריכה את תוחלת החיים, תוספת של 6.2 שנים לגברים ו-5.6 שנים לנשים. החוקרים ממליצים על ריצה קלה עד מתונה למשך שעה עד שעתיים וחצי בשבוע – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

טיפים והמלצות לקראת מרתון ג'ילט תל-אביב 2012
15/03/12
צריכת פחמימות, מנוחה, אקלום, ביגוד, שתייה ועוד – כל המידע השימושי לקראת המרתון הקרוב מאת מולי אפשטיין ורותם כסלו-כהן, פיזיולוגים של המאמץ ויועצים במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

זיהוי מהיר וטיפול נכון במכת חום יכולים למנוע מוות!
13/03/12
אתם רוצים לרוץ, אבל לא להיכנס לסטטיסטיקה המצערת המעיבה על כל מרתון – אותם בודדים אשר מפונים באמבולנס במצב קשה וגרוע מזה. מהי מכת חום? מי מועד ללקות בה? איך מטפלים? ומה ניתן לעשות כדי למנוע את הסיכון או לצמצמו? מאת ד"ר דליה נבות-מינצר, רופאת האקדמיה למצוינות בספורט, מכון וינגייט

אימוני היפוקסיה לרצים למרחקים ארוכים
26/02/12
מהן התועלות של אימונים בתנאי היפוקסיה ומהם התנאים להצלחה של אימונים קצרים בני 120-60 דקות בתנאי היפוקסיה, המשולבים במסגרת האימונים הרגילים של הספורטאי – מאת ד"ר איל שרגל, אחראי מקצועי על המתקן ההיפוקסי, מנהל מקצועי, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט

   

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט