ארומה וינגייט



שיתוף פעולה בין ארומה ישראל ומכון וינגייט
ארומה ישראל ומכון וינגייט מובילים את המגמה לאכילה נבונה בכלל ומחוץ לבית בפרט תוך עידוד פעילות גופנית. אז מה חדש בארומה? תפריט מותאם לאחר פעילות גופנית, הופחת הנתרן בלחם (הלבן והמלא), מנות מוקטנות של משקאות מרעננים, ניתן להוסיף סלטים אישיים, להחליף את הגבינות השמנות בגבינות עד 5% שומן ולהזמין חצאי כריכים. ובנוסף, סימון תזונתי ידידותי, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה אתם בוחרים ולמה זה טוב לכם.

כמטפלים, כמאמנים וכאנשי מקצוע אנו יודעים כי שמירה על אורח חיים בריא ופעיל מעמיד בפנינו ובפני לקוחותינו אתגרים מרובים ולא פשוטים בחיי היומיום. בארומה ובווינגייט אנו מאמינים כי שמירה על איזון בין הרגלי אכילה נבונים, בחירות נכונות, פעילות גופנית והנאה מאכילה ומפעילות גופנית, יסייעו ויועילו לבריאות לקוחותינו – ובפרט כאשר מדובר באכילה בחוץ.

כדי לחיות קצת יותר בריא, נדרשים תמיכה, עידוד, פתרונות יצירתיים ומציאת הדרך המתאימה לכל אחת ואחד כדי לשמור על אורח חיים בריא ופעיל – בקלות וכחלק משגרת החיים. בלי דיאטות קיצוניות, בלי תכניות אימונים מטורפות, בלי לצאת מהכלים ובלי לצאת משגרת היום או משגרת הארומה שלכם. למשימה זו חברנו יחד רשת ארומה ישראל ומכון ווינגייט, הגוף המוביל בתחום קידום הספורט ואורח חיים פעיל בישראל.

מהיום תוכלו למצוא בארומה מספר חידושים:
1. נבחרת המנות של מומחי וינגייט
אשר נבחרו על בסיס קריטריונים קפדניים ומקצועיים. כך שכל מנה מסומנת מהווה בחירה טובה ואתם יכולים להיות בטוחים שעשיתם בחירה תזונתית מושכלת.
2. תפריט לספורטאים
מנות מומלצות לעוסקים בפעילות גופנית. המנות נבנו בקפידה ע"י צוות התזונה המשותף של ארומה ווינגייט ומתאימים לספק את רכיבי המזון הנחוצים לאחר ביצוע פעילות גופנית כמו ריצה, רכיבה, משחקי כדור עם החבר'ה, מטקות ועוד...
3. סימון תזונתי חדש
מפורט וידידותי, כך שתוכלו לדעת בדיוק מה אתם בוחרים ולמה זה טוב לכם.
4. טיפ טיפה בריאות
אוסף המלצות של מיטב המומחים של וינגייט כולל תזונאי ספורט, אנשי אימון, פסיכולוגי ספורט וספורטאים, שישתפו אתכם בטיפים ובסודות הקטנים שלהם – המלצות קטנות עם אפקט גדול שיעזרו לכם לאמץ הרגלים בריאים בקלות רבה

בנוסף הרחבנו את אפשרויות הבחירה בתפריט:
 • מנות לטבעונים.
 • מנות מוקטנות של חלק מהמשקאות המרעננים.
 • סלט קיץ וכריכים נוספים.
 • הורדנו את הנתרן בלחם המלא והלחם הלבן בכשליש.

שילוב של ידע, ניסיון ונגישות יאפשרו לארומה וינגייט להוביל את המגמה לאכילה נבונה בכלל ומחוץ לבית בפרט, לפעילות גופנית – והכול בשפיות ובהנאה.