חפש רק בנושא זה






כושר הישרדות: אימון בדרגת קושי גבוהה עם איתי האפרתי בחוף הים
05/07/09
לוחם השייטת מהישרדות ותלמיד קורס מדריכי חדר כושר בבית הספר למאמנים במכון וינגייט, איתי האפרתי , בסדרת תרגילי כושר בסביבתו הטבעית, חוף הים, מנצל את השיפוע והחול הרך לאימונים בדרגת קושי גבוהה ולבלימת זעזועים, יחד עם ענת מאיר, יועצת, מנחה ויוזמת תכנית הטלוויזיה "כושר טוב ישראל"

גומיות בזוגות או לא להיות
12/05/09
מה עוד אפשר לעשות בשניים? אבי ברכה, רכז תחום טריאתלון בבית הספר למאמנים ולמדריכים בווינגייט, וענת מאיר, יועצת, מנחה ויוזמת תכנית הטלוויזיה "כושר טוב ישראל" מדגימים סדרת תרגילים עם גומיית כושר אשר תוכלו לבצע בבית, בעבודה ואפילו בזמן חופשה

תרגילים לחיזוק שרירי הגב והבטן
08/01/09
חיזוק שרירי הבטן והגב הנו חיוני ליצירת יציבות של החוליות. התרגילים המובאים לפניכם מתאימים לכל האוכלוסיות הבריאות, חלשות וחזקות כאחת, והם יוצרים לחץ נמוך מאוד על החוליות והדיסקים

מולטי רולר – לפעילות גופנית
תרגילי חיזוק עיצוב גוף וגמישות בעזרת אביזר חדשני: מולטי רולר. האפשרויות מרובות והתרגילים מגוונים –הגליל מאפשר ביצוע נוח, מדויק, ובריא יותר לגוף, של התרגילים

איך שגלגל מסתובב לו
איך תוכלו באמצעים ביתיים – גלגל כושר – לחזק, לעצב ולהגמיש את הגוף. אביזר חדש בהדרכתה של ענת מאיר. מצורף וידיאו להמחשה


הטניסאים יוני ארליך ואנדי רם מותחים שרירים
18/01/08
הטניסאים יוני ארליך ואנדי רם התנדבו להדגים מספר תרגילי מתיחה שמומלץ לבצעם מדי יום. הם נעזרו במטקת הטניס, אך ניתן לבצע תרגילים אלה גם בעזרת מקל של מטאטא בבית

הסירו את הבטן מהראש
01/08/07
כדור כוח גמיש – אביזר ידידותי, זול, קומפקטי וזמין. ענת מאיר מציעה סדרת תרגילים לחיזוק שרירי הבטן תוך כדי עבודה על חלק גוף עליון ותחתון בעזרת הכדור

בברכת השמש: תנוחות יוגה להשגת איזון כולל
01/05/06
"הברכה לשמש" היא סדרה דינמית של תנוחות יוגה. מספר סבבים של תנוחות הברכה לשמש הם דרך טובה להשיג איזון כולל, מתיחה יסודית ונשימה הרמונית

נכנסים לאולם - ספורט בין ארבע קירות: תרגילי יוגה מול המראה
16/01/06
כשבחוץ חורף, אפשר לחמם ולהגמיש את הגוף. אז עד לשובו של הקיץ, קחו כמה דקות לתרגילי יוגה ליציבות, לחיזוק ולגמישות. פורסם לראשונה ב"דינמי און ליין", גיליון ינואר 2006

משחק מנהלים
המאמן בעידן המודרני כבר איננו רק "מכונת אימונים" ונדרש להפגין גם כישורי ניהול שונים


תשתחררו
כולם מכירים את חשיבות החימום לפני האימון, רבים מזניחים את השחרור וההרפיה אחריו. מולי אפשטיין מסביר כמה זה חשוב


מציאות מדומה
אימון הדמיה הוא חלק חשוב בתוכנית האימונים. המטרה: להכיר את סיטואציית התחרות ואת תגובות הספורטאי ולהפחית את הלחץ


כדור לבטן
ענת מאיר מציגה סדרת תרגילים לחיזוק שרירי הבטן עם כדור כוח גמיש