חפש רק בנושא זה






אימון אישי בענפי הכדור בספורט המודרני
10/11/08
מתי יש להתחיל באימון אישי? מתי האימון האישי יעיל? איך לשלב אימון אישי בתכנית הכללית של הקבוצה? האם יש קשר בין יעילות האימון האישי ובין גיל המתאמן? על אלה ועוד – ד"ר מרק ורטהיים


יציבה ויוגה: היבטים קינזיולוגיים בתרגול
02/11/08
מערכת התנועה בגוף האדם פועלת על פי עקרונות מסוימים אשר הבנתם והפנמתם מאפשרת להניע את הגוף בהתאם לתכתיבים המבניים שלו. העמקת הידע וההבנה בתחום זה חשובה במיוחד לצורך תרגול מאוזן, למניעת נזקים ולשיפור אפיוני התנועה והיציבה


TRAIN YOUR LIMITATION & Race Your Strength
התמקדו באימון המגבלה, התחרו לפי הנקודה החזקה – משפט זה מתאר את תורת האימון של כל ענפי הספורט – זיהוי המגבלה שלכם (Limitation) ועבודה מרוכזת עליה היא למעשה, הערובה העיקרית והחשובה ביותר להתקדמותכם כספורטאים


אימון כוח בילדים – הנחיות חדשות
בעקבות מחקר שהתפרסם בכתב העת המדעי, Pediatrics, רועננה לאחרונה המדיניות של האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים בכל האמור לאימוני כוח בילדים ובמתבגרים. חשוב מאוד להדגיש שאימון כוח מבוקר ונכון לא פוגע בגדילה

אופניים – אימוני כוח מרבי בסינגל־טראק
אלעד פלטין מגלה שניתן להמיר את השיטה לפיתוח טכניקה וכוח, אשר לקוחה מתורת האימון שבחדר הכוח, לענפי ספורט נוספים, ביניהם גם רכיבת אופניים


יחסים מסוכנים – הורמונים ואימוני התנגדות
21/01/08
אימון התנגדות משפיע על שרשרת תגובות הורמונליות, שהנן קריטיות לייצור כוח והספק שרירי אקוטי, כמו גם לגדילה ולבנייה מחדש של רקמות. טסטוסטרון, הורמון גדילה, קורטיזול ואינסולין הם הגיבורים הסמויים של הדרמה

פעילות גופנית – אל תלכו על הגישה הטוטאלית
20/01/08
מה ניתן לעשות במשך 15-5 דקות של פעילות גופנית כדי להזרים דם לשרירים ולהפעיל את מערכת הלב וכלי הדם? למעשה כל דבר: הליכה, קפיצת חבל, שחייה, ריקוד, רכיבה על אופניים, טיפוס במדרגות, מחול אירובי

מסגרת אימונים קבועה – המתכון להצלחה
19/01/08
תכנית אימונים קבועה ומסודרת, מוטיבציה פנימית ומוטיבציה חיצונית, על אלה ועוד מפיו של אלעד פלטין – מרכז בפועל את תחום אימון האופניים בביה"ס למאמנים ולמדריכים במכון וינגייט

דור הסימום העתידי: הסימום הגנטי
05/10/07
לסימום הגנטי פוטנציאל עצום והוא עלול להציף את עולם הספורט בתוצרים מהונדסים שיגמדו כל ביצוע ספורטיבי קיים. חלק מהטכנולוגיות הוכחו כלא יעילות וחלקן אף גרמו לתוצאות הרות אסון. לדברי החוקרים לא ירחק היום בו תימצא שיטה לאיתור ספורטאים שסיממו את עצמם ב-DNA

קיקבוקסינג עממי – היתרונות והפציעות
04/10/07
לצד היתרונות הרבים של הקיקבוקסינג, קיימים מקרים של פציעות הפוגעות בצורה משמעותית ביכולת להמשיך להתאמן אף בענפי ספורט אחרים

   

משחק מנהלים
המאמן בעידן המודרני כבר איננו רק "מכונת אימונים" ונדרש להפגין גם כישורי ניהול שונים


תשתחררו
כולם מכירים את חשיבות החימום לפני האימון, רבים מזניחים את השחרור וההרפיה אחריו. מולי אפשטיין מסביר כמה זה חשוב


מציאות מדומה
אימון הדמיה הוא חלק חשוב בתוכנית האימונים. המטרה: להכיר את סיטואציית התחרות ואת תגובות הספורטאי ולהפחית את הלחץ


כדור לבטן
ענת מאיר מציגה סדרת תרגילים לחיזוק שרירי הבטן עם כדור כוח גמיש