חפש רק בנושא זה






היחס הנכון: גירעון קלורי כהבטחה להפחתה במשקל
05/03/06
כדאי לדעת: גירעון יומי של 200 קלוריות, שמתקבל מחצי שעת הליכה מהירה, יביא לירידה של 10 קילו בשנה ולהפך. ענב ברגר-שמש בסדרת שאלות ותשובות על היחסים הנכונים בין פעילות גופנית ותזונה

מולטי-ויטמין - חיזוק חיובי. שאלות ותשובות
15/01/06
אוכלים בעיקר ג'אנק? לחוצים? חיים בסביבה עירונית מזוהמת? המולטי-ויטמין נועד להשלים את התזונה הרגילה, שלא תמיד מספקת לגוף את כל הדרוש לו. ענב ברגר-שמש מספקת תשובות לשאלות

  

משחק מנהלים
המאמן בעידן המודרני כבר איננו רק "מכונת אימונים" ונדרש להפגין גם כישורי ניהול שונים


תשתחררו
כולם מכירים את חשיבות החימום לפני האימון, רבים מזניחים את השחרור וההרפיה אחריו. מולי אפשטיין מסביר כמה זה חשוב


מציאות מדומה
אימון הדמיה הוא חלק חשוב בתוכנית האימונים. המטרה: להכיר את סיטואציית התחרות ואת תגובות הספורטאי ולהפחית את הלחץ


כדור לבטן
ענת מאיר מציגה סדרת תרגילים לחיזוק שרירי הבטן עם כדור כוח גמיש