חפש רק בנושא זה






להביא את הילד למיצוי היכולות האישיות
12/09/10
מי נמנה על אוכלוסיית הילדים בעלי הצרכים המיוחדים ומה תפקידם של אנשי התנועה לגיל הרך בשילוב הילדים במסגרות רגילות – מאת סמדר כרמון וטלי פרידמן, רכזת קורס מדריכי תנועה לגיל הרך לבעלי צרכים מיוחדים

כיצד לממש במים את מלוא הפוטנציאל ההתפתחותי של התינוק
29/09/09
ממחקרים עולה שתינוקות השוחים בגיל הינקות, הנם חזקים יותר, מדויקים יותר ובעלי יציבה ותגובות שיווי משקל טובות יותר – מאת גלית תמר, רכזת קורס מדריכי שחייה לתינוקות בבית־הספר למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במכון וינגייט

כל אחד יחיד ומיוחד – הוראה בגיל הרך
חייה של משפחה בה יש ילד שסובל מהפרעת קשב וריכוז, עשויים להיות מסחררים כמו לאחר סיבוב בלונה פארק, רועשים כמו יציע מגרש הכדורגל ומתישים כמו אחרי לילה בדיסקוטק. לתכנון ההוראה לילדים בעלי צרכים מיוחדים ולגישת ההתערבות חשיבות רבה ומשמעותית

משחק ילדים – דבר רציני מאוד
כל הילדים משחקים... בקבוצה ולבד, עם חוקים ובלי חוקים. משחקי תפקידים, משחקי דמיון, משחקים בתנועה, משחקי קופסה... מדוע ילדים משחקים? מהי חשיבות המשחק להתפתחות התקינה של הילד? על כך ועל ההכשרה המקצועית של מדריכים לגיל הרך – סמדר כרמון מתוך הספר "חושים ומפגשים בתנועה"[i]


תנועה לגיל הרך בחג החנוכה
28/11/07
באמצעות התנועה בגוף במרחב ודרך כל מערכות החושים, אנו מזמינים את הילד לחוויית למידה ומאפשרים הנאה ללומד. בחג החנוכה נביא את מאפייני החג בכל היבטיו בהתפתחות הילד. לפניכם, הגננות, המורים והמדריכים לתנועה הצעות לפעילויות

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן. במקרה הצורך, תתאפשר למידה מקוונת בהתאם להנחיות משרד הבריאות