חפש רק בנושא זה






מאמץ גופני ונזקי שריר
12/01/09
האם מאמץ גופני היוצר נזק שרירי הוא טוב לגוף? האם ניתן להפחית את נזקי השריר ואת הכאבים מאוחרים? ברוך ויינשלבוים, פיזיולוג מאמץ ויועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט בהסבר מקיף על נזקי השריר ועל הדרך לצמצמם

שחקניות כדורגל חשופות לפציעות ברכיים יותר מהעמיתים הגברים
22/01/08
שחקניות כדורגל נפצעות בברכיים, במיוחד ברצועה הצולבת הקדמית, פי 9-6 יותר בהשוואה לשחקנים הגברים. חיזוק שרירי הליבה של הגוף ולימוד טכניקה נכונה של נחיתות עשוי לשפר ואף למנוע את התופעה

משחק מנהלים
המאמן בעידן המודרני כבר איננו רק "מכונת אימונים" ונדרש להפגין גם כישורי ניהול שונים


תשתחררו
כולם מכירים את חשיבות החימום לפני האימון, רבים מזניחים את השחרור וההרפיה אחריו. מולי אפשטיין מסביר כמה זה חשוב


מציאות מדומה
אימון הדמיה הוא חלק חשוב בתוכנית האימונים. המטרה: להכיר את סיטואציית התחרות ואת תגובות הספורטאי ולהפחית את הלחץ


כדור לבטן
ענת מאיר מציגה סדרת תרגילים לחיזוק שרירי הבטן עם כדור כוח גמיש