חפש רק בנושא זה






 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום חדר כושר
משה שחר – ראש תחום אנטומיה וקינזיולוגיה, בבית הספר למאמנים ולמדריכים על שם נט הולמן במכון וינגייט. רכז קורס מדריכי חדר כושר.  

לפרטים על קורס מדריכי חדר כושר

הגלישה באתר והשימוש בפורומים בכפוף לתקנון האתר

חדש! פורום חדר כושר גם בפייסבוק הקליקו לכניסה

קרסוליים שימי זוארץ 13/05/08 21:40
איך אני מחזק את הקרסוליים??
ואת הרגליים??אני לא רוצה לנפח את הרגליים,אני רוצה לעבוד יותר על חיטוב וחיזוק??מה התרגילים הכי טובים??
תשובה משה, מנהל הפורום 14/05/08 10:16
איזור הקרסוליים מתחזק כאשר עובדים על שרירי השוק האחורית.
מומלץ לעבוד בתרגילים מבודדים על השוק - הרמת עקבים בעמידה ותרגיל שני בישיבה.
מומלץ מאוד לחזק אחר כך את שרירי הירך בתרגיל מורכב כמו מכרעים או סקווט. בתרגילים אלו עובדים שרירי השוקיים בעצימות גבוהה יחסית.
אגב , אם כוונתך לחיזוק כדי למנוע נקעים חוזרים , מומלץ לעבוד על משטח רעוע עם משקל נמוך בו יעבדו השרירים תוך כדי איבוד שיווי משקל. כדאי להתייעץ עם מדריך מוסמך שידגים את התרגילים האחרונים
תרגילים לפושטי הגו שי 13/05/08 16:58
משה שלום
רציתי לשאול אותך איזה תרגילים לפי דעתך הכי מומלצים לפושטי הגו ללא מכשיר ואם אתה ממליץ עליהם כי אומרים שאנחנו מתמודדים עם עומסים גדולים במשך היום בקיצור מה הייית ממליץ לאדם שמתלונן על כאבים בגב התחתון....

נ.ב

קניתי את הספר של הקינזיולוגיה אהבתי מאוד
ממליץ בחום

תודה........
נגעת בנקודה רגישה משה, מנהל הפורום 13/05/08 18:31
אחת מהטעויות באימון היא הזנחה של קבוצת שרירים כדוגמת זוקפי הגב.
האם מזניחים יד קדמית ועובדים על יד אחורית ?
הזנחת זוקפי הגב מובילה ליצירת בעיות גב למיניהם.
בחוברת קינזיולוגיה דנתי בנושא והצגתי מספר תרגילים טובים .
BIRDDOG הוא אחד התרגילים הטובים כמו כן סמיכה צידית וכפיפות בטן עד 30 מעלות.
בעתיד הקרוב אערוך סדנה למדריכים בעניין אימון בטן וזוקפי הגב
כפיפת מרפק בעמידה עירם 12/05/08 08:00
שלום משה
שאלה בקשר לכפיפת מרפק בעמידה ממצב של מיד פוזישן לסופינציה
העם יש חשיבות לכל הסיבוב הזה בתרגיל ?
בקורס למדנו שאין חשיבות והתנגדות לסופינציה בסוף התנועה אבל אני רואה וגם שומע ממאמנים מנוסים שאומרים שבישביל להפיק את מיטב התנועה ובשביל להכניס את הראש הקטן של הבייספס לעבודה לעשות את התנועה הזאת.
רציתי לשמוע את דעתך בנושא על ביצוע נכון ומדויק של התרגיל.
בנוסף הגיע לי החוברת שלך והיא ממש טובה ...תודה רבה
בעניין Biceps המכונה בפי המתאמנים דו-ראש משה, מנהל הפורום 13/05/08 18:22
שאלה בקשר לכפיפת מרפק בעמידה ממצב של מיד פוזישן לסופינציה
העם יש חשיבות לכל הסיבוב הזה בתרגיל ?
בקורס למדנו שאין חשיבות והתנגדות לסופינציה בסוף התנועה אבל אני רואה וגם שומע ממאמנים מנוסים שאומרים שבישביל להפיק את מיטב התנועה ובשביל להכניס את הראש הקטן של הבייספס לעבודה לעשות את התנועה הזאת.
רציתי לשמוע את דעתך בנושא על ביצוע נכון ומדויק של התרגיל.
בנוסף הגיע לי החוברת שלך והיא ממש טובה ...תודה רבה


תנועת הסופינציה מיותרת !
שני הראשים של בייספס עובדים יחדיו ואי אפשר להפריד ביניהם .
(אני מניח שהתכוונת לראש הקצר של בייספס ) אין ולו מחקר רציני אחד שהוכיח שאפשר להפריד לכן , כמו שלמדת בקורס , הפעל את ההגיון וחשוב האם להמלצה זו או אחרת יש אחיזה במציאות האנומית קינזיולוגית.
אגב , אם נוח למישהו לבצע כפיפת מרפקים תוך סיבוב , אז זה מקובל
קניזיולוגיה שרי 12/05/08 07:56
היכן ניתן לרכוש את הספר קניזיולוגיה .
ואיך ניתן להפטר משומן המתרכז בבטן? מתאמנת 4 פעמים בשבוע 45-50 דקות אירובי (אינטרוולים ופארטלק) + 4-5 אימוני כוח. צריכה קלורית 1390 ומשקלי 56 ק"ג
ספר קיזיולוגיה משה, מנהל הפורום 13/05/08 18:16
אפשר להשאיר הודעה בטלפון 0775430630.
יש צורך בידע אנטומי מוקדם.
בעניין הבטן , את מתארת מצב אבסורדי : את מכניסה מינימום של קלוריות ועדיין משמינה .
אני מציע להתייעץ עם תזונאי מומסך ( לוודא שהוא תזונאי ולא משהו אחר) בעזרתו תעריכי את מספר הקלוריות .
אני ממליץ לפנות ל איילת ויינשטיין בפורום תזונה.
לאכזבתנו , אין אפשרות לרזות באמצעות תרגילים מסויימים ואין תרגיל בטן מוריד.
את הרציונאל לדבר המאכזב תקראי בתשובתי לשני
אימוני סבולת-כח: שני 11/05/08 17:50
הי משה,
אני מתאמנת בחד"כ כבר מס שנים,כאשר מטרתי העיקרית היא בעיקר חיטוב..אני עושה 3 סטים לכל תרגיל משקיעה בעיקר בפלג גוף תחתון(עכוז,ירכיים,המסטרינגס..) משתדלת לגוון שיטות אימון ותרגילים(לאנצים,סקווט רחב/צר...וכו)
שדרך אגב שיפרו לי פלאים את מצב הברכיים..
שאלתי היא - אם אני מרגישה שרגליי קצת התנפחו וגדלו מהאימונים..לעבור יותר לאימוני סבולת? כלומר עד 20 חזרות לסט?עד עכשיו עבדתי 10-12 חזרות
תודה והמשך יום נעים
מספר חזרות גבוה אינו חיטוב משה, מנהל הפורום 13/05/08 18:09
תודה והמשך יום נעים
שני היקרה !
לצערי פעילותך המבורכת לא גורמת לחיטוב !
כדי להראות חטובה , יש להוריד את רקמת השומן כמה שיותר ולהגדיל את רקמת השריר.
במעשייך , הגדלת את רקמת השריר אבל את רקמת השומן שהמצאת מעל לשריר לא הקטנת במיוחד כיוון שאין אפשרות להקטין את רקמת השומן באיזור אחד.
אילו כך הייה הדבר , כל מדריך הייה מומחה בעיצוב גופו של אדם כחומר ביד היוצר.
בקיצור אין " הרזייה מקומית " והתרגילים שבצעת גרמו להתפתחות שרירית ואולי במקרה הטוב , בתנאי שהקפדת במזונך, לירידה באחוז השומן הכללי בגוף. הצעתי אלייך היא לעבוד על כל שרירי הגוף ולא להדגיש חלק זה או אחר.
אם את מתפתחת מהר , את צריכה להוריד את המינון ולעבוד בעצימות נמוכה יותר.
ולסיום , למספר חזרות גבוה ( סבולת )אין קשר לחיטוב ( עוד מחשבה שאין לה קשר למציאות האנטומית קינזיולוגית )

בעניין הברכיים : אין ספק כי חדר הכושר יכול לסייע בפתרון בעיות מפרקים
חיזוק רגליים אירובי 11/05/08 10:26
שלום

אני סובל מCMP בברכיים , מלבד זאת פריצת דיסק ולקינוח תת פריקת כתף . אני עוסק רבות בספורט ופלג גופי העליון בנוי היטב וחזק . לעומת זאת פלג גופי התחתון חלש ביותר ולא בגלל שאיני אוהב להקדיש לו תשומת לב אלא בגלל המגרעות שציינתי קודם לכן . אילו תרגילים לדעתך אני יכול לעשות לפלג גוף תחתון הכוללים : ישבן ורגליים שיהיו אפקטייבים אך עם מינימום עומס על הברך וגב תחתון בשל הבעיות שציינתי אשר מגבילים אותי בתנועה ובעומסים .

בברכה
תשובה משה, מנהל הפורום 11/05/08 11:16
יוסי שלום !
אנא הפנה שאלתך לפורום פציעות ספורט.
ספר קיניזיולוגיה ליר 08/05/08 23:27
שלום,
רציתי לדעת מה עלותו של ספרך בנושא הקיניזיולוגיה ?
תשובה משה, מנהל הפורום 11/05/08 11:22
[1-10]...[381-390]   391 392 393 
מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן


גישות בטיפוח מומחיות בספורט

תזונה תומכת למערכת החיסון



תרומת הביומכניקה לאימון



מערכת היחסים בין מאמן לספורטאי



פגיעות ברך ומשמעותן לעתידו של הספורטאי



פותחים שנה באקדמיית וינגייט עם הפנים לזירה הבינלאומית



תסמונת הרצועה האיליו-טיביאלית ITBS