חפש רק בנושא זה






גיליון מס' 23- מאי 2008

זריקת ניצחון
22/03/12 
טניסאים רבים נאלצו לפרוש במהלך טורניר הטניס המקצועני היוקרתי, אינדיאן-וולס, לאחר שהותקפו על ידי וירוס אלים שגרם לשלשולים ולחולשה רבה. על חשיבות החיסון בספורט התחרותי – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין בווינגייט


אופניים – אימוני כוח מרבי בסינגל־טראק
 
אלעד פלטין מגלה שניתן להמיר את השיטה לפיתוח טכניקה וכוח, אשר לקוחה מתורת האימון שבחדר הכוח, לענפי ספורט נוספים, ביניהם גם רכיבת אופניים



איך שגלגל מסתובב לו
 
איך תוכלו באמצעים ביתיים – גלגל כושר – לחזק, לעצב ולהגמיש את הגוף. אביזר חדש בהדרכתה של ענת מאיר. מצורף וידיאו להמחשה



הקשר בין פעילות גופנית, רדיקלים חופשיים וסטרס חמצוני
 
רדיקלים חופשיים מיוצרים במהלך תהליכים פיזיולוגים נורמליים ויכולים לגרום נזק לשומנים, לחלבונים ולחומצות גרעין בתאים. צריכת החמצן המוגברת במאמץ אירובי, יכולה להעלות את ייצורם של רדיקלים חופשיים – ברוך וינשלבוים יורד לעומק הפרדוקס


עקרונות תזונה לילדים ולמתבגרים העוסקים בפעילות גופנית
 
ספורטאים צעירים חייבים להקדיש לתזונה תשומת לב מיוחדת כדי לאפשר שיפור היכולת הגופנית, בד בבד עם התפתחות וגדילה תקינות. על עקרונות התזונה המותאמת לצרכיהם הייחודיים, מפי איילת וינשטיין וד"ר יצחק וינשטיין


סועדים במסעדות
 
ריח האוכל, המלצרים טובי המראה, שפת התפריט שמתגרה בחוש הטעם, האם פיתוי משפיע על השיפוט שלכם כאשר אתם אוכלים בחוץ? איילת וינשטיין וד"ר יצחק וינשטיין בסדרת המלצות שימושיות שיעזרו לכם להיות בשליטה




משחק מנהלים
המאמן בעידן המודרני כבר איננו רק "מכונת אימונים" ונדרש להפגין גם כישורי ניהול שונים


תשתחררו
כולם מכירים את חשיבות החימום לפני האימון, רבים מזניחים את השחרור וההרפיה אחריו. מולי אפשטיין מסביר כמה זה חשוב


מציאות מדומה
אימון הדמיה הוא חלק חשוב בתוכנית האימונים. המטרה: להכיר את סיטואציית התחרות ואת תגובות הספורטאי ולהפחית את הלחץ


כדור לבטן
ענת מאיר מציגה סדרת תרגילים לחיזוק שרירי הבטן עם כדור כוח גמיש